Forside // Aktuelt // Ny kundesenterleder i Nordic Door

Ny kundesenterleder i Nordic Door

Skrevet av Kristin S. Håverstad 06.10.2020

Etter en god søkermengde og flere intervjurunder, har Nordic Door ansatt Hanne Ihlen Strømme (40) fra Kristiansand som ny kundesenterleder.

 

Kundesenteret består av 20 ansatte og er lokalisert ved Nordic Door sitt hovedkontor i Lyngdal. Som kundesenterleder vil Hanne ha ansvar for ledelse, forbedring og utvikling av kundesenteret, og hun vil være en viktig del av teamet.

«Vi er veldig fornøyde med ansettelsen av Hanne. Hun har erfaringen vi trenger i en kundesenterleder, i tillegg til at hun er målbevisst og ønsker å bidra til at Nordic Door skal ha Skandinavias beste kundesenter i vår bransje. Det blir viktig i hennes rolle å sy sammen systemer, bygge opp gode rutiner, heve kompetansen i teamet og samkjøre avdelinger så kunden oppfatter oss som best i markedet», sier salgs- og markedssjef, Edgar Haugskott.

Hanne kommer fra stillingen Senior Staffing & Recruitment Consultant i Toptemp AS. Hun har flere års erfaring innen ledelse og kundeservice fra blant annet Windmill AS, Kelly Services AS og Ventelo.  Hanne har en Bachelor i journalistikk fra The University of Queensland, Australia.

I hele sin karriere har Hanne jobbet etter Lean-prinsippet. Hun beskriver seg selv som målrettet og med kundeservice i ryggraden. Hun er opptatt av at det jobbes mot et felles mål og det å skape en vinnerkultur, samtidig som at de ansatte skal ha det greit.

«Kundeservice er noe jeg virkelig brenner for, og derfor blir det ekstra gøy og få lov til å kunne være med å utvikle kundesenteret til Nordic Door. I tillegg synes jeg de har en spennende profil. Dette er virkelig drømmejobben og jeg gleder meg veldig til å starte», sier Hanne.

Hanne starter i jobben 2.november.